LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Una promozione solida competitiva di sacchetti di fucili tattici

Oghje, mostramu una prumuzione solida competitiva di u saccu di pistola tattica, hè veramente una bona cumminazione di qualità è prezzu, pò fà vendita promozionale, cù prezzu più bassu è durable à aduprà in a realtà, i dettagli di u saccu di pistola sò i seguenti:

1.Photos, per davanti, daretu, è dentru.

cdscds

cdv

CDC

cdczs

2.Specificazioni:

Misure: 100cm L * 25cm W * 15cm H (Taglie chì pudemu fà persunalizate cum'è necessariu)

* Shell: Tessutu Oxford 600D d'alta resistenza cù 2 volte rivestitu in PVC, idrorepellente, anti-tagliatu, cunchiglia di qualità durable, quattru culori: culori BK, OD, tan è CP dispunibili. (A qualità di Shell pò ancu migliurà) Imbottitura: 2 cm di spessore EPE qualità, lati cù EVA di 2 cm di spessore.

Fodera: 100% poliester.

Dettagli: In fronte, ci hè cù 3 sacchetti grandi - fora cù sistemi di velcro appesi, duie tasche laterali cù zip in dui sensi, cinturini di trasportu convenienti cù dui ganci appesi da i dui lati, a basa di fondu impedisce chì l'attrezzi interni si strofinanu mentre si muvianu prutegge. rotture d'arnesi, cucitura solida cù parechje linee di cucitura nascoste è cucitura in croce evidentemente, cusì chì ingrandisce a vita di a borsa di pistola.Funzione: Hè una borsa di pistola pratica è multifunzionale per a tattica, a pesca, u tirò, a caccia, dipende da u vostru ambiente.

sfda

Avà, prupunemu u saccu di pistola per un containeru pienu di 20 piedi o un containeru pienu di 40 piedi

vendita, più quantità più cumpetitiva, tocca à e vostre scelte.

A capacità di a nostra fabbrica hè 10 * 40HQ container bags per mese, avemu a forte capacità di pruduzzione per furnisce sacchetti di pistole in u mondu sanu è più impurtante chì avemu specializatu in questa linea di sacchetti di pistola per quasi 20 anni, assai specializati è cuncentrati in questa linea, avemu sò sicuru chì, avemu da furnisce un bonu travagliu efficace cum'è avete aspettatu, per chì a cooperazione sia più simplice.

Benvenuti à cuntattateci sè site interessatu in questa borsa di fucile tattica promozionale, vi aiuteremu à espansione u mercatu.


Tempu di Postu: Apr-07-2022