LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

COVID impacta a materia prima

COVID impacta a materia prima

Ricertamenti, l'epidemie domestica hè accaduta spessu, è a gestione statica glubale in Shanghai è Jiangsu hà duratu per mezu di mesi.A produzzione è u funziunamentu di l'imprese sò stati pagati una attenzione particulari da u mercatu.

图片1

Semu situati in u nordu di a Cina, a pruvincia di Hebei Shijiazhuang City, vicinu à Capital Beijing - in vittura 3 ore, i tessuti necessarii di a nostra fabbrica, i rivestimenti, l'accessori sò soprattuttu da u sudu di a Cina, per esempiu, Shanghai, Jiangsu etc. , Ogni prucessu ùn hè micca più veloce cum'è prima, per esempiu u tempu di produzzione di materie prime, u tempu di trasportu, tuttu hè più lento di a vita normale precedente.

 图片2

Tutte e cumunità in Shanghai è Jiangsu sò sigillati è cuntrullati, per i vegetali di ogni ghjornu è l'alimentariu, anu da esse cuntrullati in qualchì tempu per cumprà fora, a maiò parte di i studienti hà sceltu per avè classi in casa, è parechji genitori anu bisognu di accumpagnari i zitelli invece di u travagliu, avà. COVID hà datu a vita di e persone micca convenientemente.

Dunque, in vista di a situazione sopra, Se i clienti anu bisognu di magazzini in settembre 2022 - chì ponu riceve scorte in magazzinu, suggerimu in aprile di fà pre-ordine, in modu chì avemu prima fonte di materie prime, per ùn ritardà a consegna per via. per mancanza di materiali, pudemu cuntrullà u tagliu / cucitura / imballaggio, ma ùn fate nunda per a produzzione di tessuti / rivestimenti / padding.

 图片3

In l'intervista, un ghjurnalista hà truvatu chì alcune imprese di fabricazione sò state "intrappulate" in i dui estremità di a produzzione è di vendita per via di a difficultà di entre in materie prime è di trasportà i so prudutti di vendita fora di a fabbrica in u tempu, chì hà ancu affettatu u upstream è a valle di a catena industriale.I dui fini sò affettati.

Cù u nostru desideriu sinceru, speremu chì u COVID passassi da a nostra vita u più prestu pussibule, dapoi u ghjennaghju 2020 hè accadutu, dui anni sò passati, ogni annu hà influenzatu u nostru travagliu in una certa misura, preghemu chì si ritruvassi à a nostra tranquillità normale. vita, grazie.


Tempu di Postu: Apr-21-2022