LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Materiali di fabbrica è magazzinu di magazzini

Avemu dui grandi magazzini, unu hè per a materia prima, è l'altru hè per i sacchetti.Stoccate di materie prime, per tessuti, rivestimenti, imbottiture, accessori è ecc., pls truvate e foto sottu per ogni angulu.

1 2

3 4
Tessuti principali in stock hè 600D oxford cù più densità cù 2 volte di tela rivestita in PVC, di solitu ci hè verde scuru, verde oliva, neru, culori camouflage, ancu cù 900D, 1200D ... diverse custruzzione / densità / pesu cù un revestimentu diversu, p.e. PVC, PU, ​​PA … ecc.dipende da i bisogni di i clienti.Also cù polyester / polyamide tissu cù brushed nantu à a faccia, fleece shell per pistola calzino, nylon, nylon Cordura, tela di cuttuni, T / C, CVC, pelle di vacca, non-tessuti, è etc.fabrics.
I rivestimenti in magazzini sò principalmente 100% poliester maglia spazzolata, poliester 210T, poliester 190T, tela Sherpa, tessuto polare principalmente.
L'imbottitura in magazzinu, per suprattuttu sò EPE, Spugna, EVA, schiuma d'ovu soprattuttu, u spessore hè diversu, 0,2 cm, 0,6 cm, 0,8 cm, 1 cm, 1,2 cm, 1,6 cm, 1,8 cm, 2 cm ...
Allora, quandu avemu scuntratu una piccula quantità d'ordine di borsa persunalizatu, se i clienti ponu accettà di utilizà a nostra materia prima sopra citata, pudemu aiutà à sviluppà prima per i picculi ordini.
Borse di borsa soprattuttu per sacchetti tattici, sacchetti per laptop, sacchetti di duffle, sacchetti di sling, gilet tattici, cinture tattiche, cusì una volta interessatu, dopu pagatu, pudemu mandà in 7 ghjorni.

5 6

7 8
Tutti i sacchetti di stock sò stati imballati bè in sacchetti di polietilene, quantità flessibili à l'ordine, i stocks sò in diversi culori per e vostre scelte, prima da foto chì cfm u dettagliu è u culore, poi urdinate alcune quantità per un ordine di prova, ordinate gradualmente più pezzi cù qualità assicurata da u passatu sourcing, questu hè un bonu circulu cummerciale, tutti cum'è questu è cumprà annu per annu, hè una cooperazione simplice è amichevule.
Benvenuti à i clienti d'oltremare in u mondu sanu ordinanu sacchetti persunalizati o sacchetti stoccati da a nostra fabbrica, furniremu una qualità stabile, un prezzu favurevule è una consegna in tempu, per suddisfà ogni cliente chì vene.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022