LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Varietà di tessuti Oxford

Ci hè parechje tippi di custruzzione / densità / pesu per a varietà di tela oxford, per esempiu, 105D, 210D, 300D, 420D, 600D, 900D, 1200D, 1680D, ora parlemu di parechji tessuti oxford usati populari.
A tela Oxford 1680D hè a tela oxford più ferma è durable citata.A tela oxford 1680D hè una tela oxford doppia fila, chì hè tessuta da 800D * 800D doppia ordito è doppia trama pianura, cù una forte forza di trazione è resistenza à l'usura.Hè principarmenti utilizatu per i tessuti di bagaglii high-end.
nutizie 1
Tela oxford 600D (6 × 6), tissuta da u pianu 600D * 600D nantu à u tela à jet d'acqua, cù una larghezza di porta di circa 150 cm.U tela Oxford 600D hà e caratteristiche di grossa, bona elasticità, forte fermezza è bona durabilità.Adupratu principarmenti per i bagaglii, a casa, parechji tipi di sacchetti, ecc., per esempiu, i nostri sacchetti di pistole spediti annualmente, sacchetti di spalla, sacchetti di spalla, sacchetti di tote, sacchetti di tiro à l'arcu è di arcu, sacchetti di canne, ecc. feedback di bona qualità per via di a qualità resistente à l'usura utilizata in u mercatu d'oltremare.
nutizie 2
420D tela oxford, densità 20 × 24, grammu pesu 210, larghezza di porta 150 cm.Dopu a tintura è a finitura, impermeabile, rivestimentu di PVC è altri trattamenti, u tela Oxford 420D hà un culore luminoso, traspirante, impermeabile, ignifugu, sunscreen, prutezzione UV, resistenza di muffa, resistenza à l'usura è altre caratteristiche.Hè principarmenti utilizatu per i tessuti esterni, cum'è tende.
A densità cunvinziunali di tela Oxford 210D hè 20 × 24 (u pesu di densità gramma pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente), è u pesu di grammu per metru quadru hè di circa 155. U tela Oxford 210D pò esse fattu in sacchetti di imballaggio, borse è u forru. / compartimentu di i sacchetti attraversu u prucessu ordinariu di post-trattamentu, chì richiede una texture suave è menu usu;Sì i requisiti sò ligeramente più altu, anu da esse trattatu dopu à u revestimentu, u revestimentu impermeabile è d'argentu.Puderanu esse aduprati per a robba di vittura, tende, scarpi, sacchetti, scatuli di almacenamento, armariu di assemblea simplice, grembiule di publicità è cusì.
Classificazione funzionale di tela Oxford: tela ignifuga, tela Oxford impermeable, tela Oxford PVC, tela Oxford PU, tela Oxford camouflage, tela Oxford fluorescente, tela Oxford stampata, tela Oxford composta, etc.
nutizie 3


Tempu di Postu: Mar-02-2022