LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Qualità di zipper di borse

Per ogni saccu, a qualità di zipper hè assai impurtante, u zipper longu utilizatu a vita hè in relazione cù a vita di u saccu, avà, vedemu inseme quì sottu a cunniscenza per u zipper.

I zippers sò fatti di resina, nylon è metallu.In termini di qualità, u metale hè megliu.Ma per a durabilità, a resina hè veramente più durable.Perchè a resina ùn hè micca a paura di l'acqua.Se u zipper metallicu hè macchiatu cù l'acqua in u quadru di lavare, hè particularmente faciule d'arrugginà, risultatu in danni.

In vista di sopra, a maiò parte di i zippers di i sacchetti avemu usatu a qualità di resina, più durable è resistente à l'usura per esse usata in a vita di ogni ghjornu, per piacè vede a qualità di zipper di resina chjaru, ancu nylon, qualità di metallu per u cuntrollu.

csdcsd
cdcs

Zipper in resina

Zipper in nylon

Zipper di metallu

Top ten marche di zipper in u mondu: YKK fasning, YCC, xunxing SBS, Weixing SAB, Fuxing 3F, Sanli triperpower, Kaiyi Kee, huashengda HSD, Chima CMZ, è hehe.

Di solitu u nostru saccu di qualità zipper avemu usatu a qualità domestica, p.e. SBS, SAB etc.qualità domestica, a qualità hè resistente à l'usura è ancu u costu hè più competitivu in tuttu u puntu di cunsiderà.

Sicondu a dimensione, pò esse divisu in 3 #, 4 #, 5 #, 7 # 8 # 10 # ...... è etc. l'altezza di a bocca di u puller metallicu 3 # hè 2.1-2.2mm è u larghezza di bocca hè 4,55-4,65;5. L'altezza di a bocca di u puller metallicu hè 2.7-2.8mm, è a larghezza di bocca hè 6.0-6.05.

A dimensione di u zipper cambia secondu a dimensione di i denti.Perchè hè spessu usatu in jeans, mantelli è sacchetti di sacchetti, etc., a so zipper size hè grande.I culori di i pullers di metalli includenu bronzu, bronzu rossu, placcatura bianca, placcatura gialla, nichel neru, nichel biancu è biancu è argentu matte.In generale, u culore di i pullers di metallu hè necessariu per esse u listessu cum'è quellu di i zippers di metallo.

A nostra qualità di cerniera di u saccu è a vita di u saccu pudemu guarantisci 2-3 anni, accolta l'approvvigionamentu di i clienti in u mondu sanu.

xdsafvds

Tempu di posta: 07-07-2022