LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Gun Bag Trè Livelli di Qualità è Prezzu

In a nostra fabbrica, ci sò generalmente 3 livelli di prezzu per i sacchetti di fucili, per piacè truvate quì sottu:

1.low prezzu per usu promozionale o rigali cù una pistola inseme per esse venduti.

* Prezzu - Di solitu, u prezzu di l'unità di sti sacchetti hè trà FOB USD 2.50-USD 5.00/pc.

* Imbottitura à l'internu è à l'esternu - Dentru un imbottitura più sottile, un disignu esterno simplice è una combinazione di culori, ghjustu cusitu un saccu di pistola per esse usatu, questu hè l'idea di funzione.

dsafds

2.Prezzu mediu per usu praticu, scelta ecunomica cù un disignu megliu è più boni padding di pressione per a prutezzione di i fucili.

* Prezzu - Di solitu trà FOB USD 6.00-USD 15.00/pc.

* Aspettu più bellu - A combinazione di culori seria più bella, più specializata in l'aghjunzione di alcune sacchetti fora, fine di pistola cù una decorazione di plastica dura per prutegge i fucili, aghjunghje etichette di plastica morbida, aghjunghje piping per esse più belli, belli culori per i zippers, bella cunchiglia di culore. blending... etc. Details, pudemu vede u bellu saccu di pistola davanti à i nostri ochji.

* Imbottitura più grossa-In questu livellu di prezzu, avemu usatu spugna più grossa, EVA, EPE, 6-8cm di spuma d'ova, di solitu più di 1cm di imbottitura di spessore, è soprattuttu 2cm à 6cm di schiuma d'ova, cù più prutezzione di i fucili.

csdvdfg

3.Prezzu più altu per a vita di spartera di lussu, cù un disignu ideale è un padding di pressione assai bonu per a prutezzione di i fucili, ogni dettagliu deve esse perfettu per ghjunghje à l'idee di i cunsumatori.

* Prezzu - Di solitu più di FOB USD 16.00 / pc

* Aspetto ideale - cuncepimentu perfettu per avè u saccu di pistola in manu per gode di a vita, ogni dettagliu deve esse ugualmente ideale, da u tessulu / fodera / imbottitura, ogni tipu di materiale deve esse in più qualità di densità cù WR o TEFLON o DUPONT Tessuti o più bisognu di Denier, per esempiu 900D, 1200D..., cerniere di più qualità egYKK, SBS, THC..., più accessori di qualità, per esempiu più cinturini di nylon di qualità, fibbia di più qualità in ottone invece di plastica, corda di nylon invece di poliester, etc., ogni dettu hè studiatu è pagatu più attenzione.

* Conchiglia è rivestimentu - certi clienti anu sceltu a qualità di pelle cum'è tissutu principale, certi clienti anu sceltu u tissu Dupont cum'è cunchiglia, certi clienti anu sceltu 900D oxford invece di 600D normale, certi clienti anu sceltu PU invece di PVC, cusì ogni dettagliu hà bisognu di costu crescente.

* Padding-In questu livellu di prezzu, i padding necessitanu più qualità di densità per rinfurzà l'effettu duru è abbastanza più grossu per resiste à l'abrasione di ogni ghjornu.

cdsgvfd


Tempu di post: Apr-20-2022