LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Bon annu 2023

L'annu 2023 hè l'annu di Guimao Rabbit.U chjamatu "Guimao" hè un modu di cuntà l'anni in u Calendariu Ganzhi.L'anzianu anticu currisponde à i deci steli celesti cù i dodici rami terrestri in ordine, cù i steli celestiali prima è i rami terrestri secondu.In questu modu, u ciculu di sessanta seria ripetutu.
imagine 1
In più di a cronologia di u troncu è di u ramu, avemu ancu aduprà a "cronologia di u zodiacu".L'anzianu anticu currisponde à i dodici rami terrestri cù dodici tipi d'animali, è ogni annu ci era un animali rispunsevuli di u travagliu, chì hè ciò chì chjamemu i dodici zodiacu.

Pigliate l'annu di u cunigliu per esempiu.Ci sò cinque tipi di Mao: Ding Mao, Ji Mao, Xin Mao, Gui Mao è Yi Mao.Perchè i deci steli celesti anu attributi diffirenti di cinque elementi, questi cinque anni diffirenti di u cunigliu sò ancu dotati di attributi differenti di cinque elementi: Ding appartene à u focu, Ji appartene à a terra, Xin appartene à l'oru, Kui appartene à l'acqua, è B appartene à u legnu.Allora l'annu di Guimao Rabbit in 2023 serà l'annu di Water Rabbit.

L'ordine di u zodiacu cinese hè Zimu, Chou Niu, Yin Hu, Mao Rabbit, Chen Long, Si Snake, Wu Ma, Wei Yang, Shen Monkey, Youji, Xu Dog è Hai Pig.E persone di cunigliu d'acqua sò gentili è tranquilli, cù una fortuna finanziaria media.
imagine 2
Avà, a nostra fabbrica hè travagliatu da u ghjornu à a notte per pruvà à spedinu ogni spedizione di sacchetti di u cliente prima in a nostra capacità, circhemu d'utilizà ogni minutu per catturà a consegna è spedite prima di a festa di primavera cinese datata u 21 di ghjennaghju di u 2023.

Cù tutti i nostri sforzi da a nostra fabbrica, spergu chì pudemu suddisfà ogni cliente è fà u più grande valore per tutti i nostri clienti di fiducia, grazie per a vostra fiducia in a nostra fabbrica, accolti i vostri preziosi suggerimenti è feedback di qualità, pruveremu u nostru megliu per fà i prudutti megliu.
imagine 3


Tempu di Postu: Dec-27-2022