LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

Cunniscenza di u tipu di rivestimentu di tela Oxford

Chì ghjè un tela Oxford rivestita?U tela Oxford hè custituitu cù una strata di materiali cù funzioni speciale da tecnulugia speciale, perchè u tela aghjunghje funzioni speciale.Per quessa, hè ancu chjamatu tela oxford rivestita funziunale.
I tipi cumuni di tela Oxford rivestiti per tessili sò i seguenti:
1. A tela Oxford rivestita di PVC hà una excelente resistenza à u mildiu, ovviamente impermeable, non inflammabilità, forte forza di tensione, alta forza, resistenza à u clima è una stabilità geomètrica eccellente.U PVC hà una forte resistenza à l'oxidanti, l'agenti riducenti è l'acidi forti, è hè largamente utilizatu.
Per furtuna chì, i nostri sacchetti di fucili, sacchetti, sacchetti, sacchetti di sling, sacchetti di arcu è freccia di tiro à l'arcu, ghette, slings per fucili, cinture, gilet tattici, etc., i prudutti usavanu principalmente un rivestimentu di PVC, cusì chì i sacchetti seranu più durable è solidi in realtà per i cunsumatori finali à aduprà è ancu cù un costu più competitivu in u mercatu.

cunniscenza 4
cunniscenza 1

2.PA coating, canusciutu macari comu AC adesivu coating, vale à dì acrylic coating, hè un revestimentu cumuna in u presente.Dopu à u rivestimentu, pò aumentà a sensazione di a manu, a sensazione di a prova di ventu è di sag.
3.PU rivestimenti di tela oxford, chì hè, revestimentu di polyurethane.Dopu à u revestimentu, u tela si senti plump, elasticu è film nantu à a superficia.U revestimentu di cola bianca PU, vale à dì, una strata di resina di poliuretanu biancu hè rivestita nantu à a superficia di u tela, chì hè basicamente u listessu cum'è a cola bianca PA.In ogni casu, dopu chì a cola bianca PU hè rivestita, u sensu hè più pienu, u tela hè più elasticu è a solidità hè megliu;U rivestimentu di cola d'argentu PU hà a listessa funzione di basa cum'è u revestimentu di colla d'argentu PA.Tuttavia, u tessulu rivestitu d'argentu PU hà megliu elasticità è solidità.Per tende è altri tessili chì necessitanu una pressione d'acqua alta, u tessulu rivestitu d'argentu PU hè megliu cà u tessulu rivestitu d'argentu PA.

cunniscenza 2
cunniscenza 3

A tela Oxford rivestita ignifuga face chì u tessulu hà un effettu retardante di fiamma per immersione o trattamentu di rivestimentu.Pò esse pittatu cù culore o argentu nantu à a superficia di u tela.Generalmente usatu per a decorazione di l'auto, cortini, tende, vestiti, etc.
U tela Oxford cun revestimentu anti-ultraviolet face chì u tessulu hà a funzione di anti-ultraviolet attraversu u trattamentu anti-ultraviolet, vale à dì a capacità di prevene a penetrazione ultravioletta.In generale, u culore chjaru hè difficiule di fà, è u culore scuru hè faciule per scuntrà u standard.
A tela Oxford rivestita hè largamente usata in tende, forniture outdoor, materiali di scarpi, mantelli, cortini, sacchetti, camicie di sci cù impermeabilità avanzata è permeabilità di umidità, vestiti sportivi, vestiti di alpinismo, etc. pò ancu esse usatu in difesa naziunale, navigazione, industria. , pozzi di petroliu offshore, trasportu è altri campi.


Tempu di post: 16-mar-2022