LSFZ-1
LSFZ-3
LSFZ-4
LSFZ-2

L'affollata vacanze d'estate

Questu annu 2022, a nostra fabbrica hè assai occupata, soprattuttu per e vacanze d'estate, da u ghjornu à a notte, carchemu u containeru di 20 piedi / 40GP / 40HQ unu per unu, ogni travagliadore travaglia dura per ogni ghjornu, grazie per tutta a squadra di produttu. ghjente's sforzi per fà un bonu travagliu!  

1

Da a creazione di mudelli, taglio, cucitura, cuntrollu di QC, imballaggio di parechji periodi, a nostra squadra mantene seriamente ogni dettagliu per pruvà à fà l'ideale da a teoria, cusì ogni cuntainer.'A qualità di u saccu di ogni cliente hè stata soddisfatta, è avemu guadagnatu più reputazione da i clienti in u mondu sanu, a qualità hè a basa di petra per a nostra cooperazione à longu andà.

A nostra capacità hè 10 cuntenituri 40HQ ogni mese, ogni mese in particulare a stagione estiva hèestremamenteoccupatu per via di a nostra stallaqualitàè prezzu cumpetitivu in u mercatu, ancu un bonu serviziu di vendita.

Da i ritratti, pudemu vede chì ogni travagliadore pò carricà i cartoni di sacchetti in cuntenituri è mette in ordine per ogni cuntainer, a squadra di produttu hè assai energica è efficace in u so spiritu.Ancu in lugliu, hè's a stagione più calda durante un annu, a temperatura più alta quasi ghjunghje sin'à 40 gradi Celsius, tutti i travagliadori facenu i so sforzi per ghjunghje à u scopu inseme da a matina à a notte, chì hè un bonu scenariu in a nostra fabbrica.'s ogni ghjornu.

2

I cori di a ghjente si movenu inseme, è a so forza pò rompe l'oru.Sta frase ci dice chì l'unità hè forza.Finu a unità, ci hè una forza infinita, chì pò superà ogni difficultà è ostaculi, thhè is a nostra fabbrica'sverità, da a squadra di vendita à a squadra di u produttu, ogni persona avemu u spiritu di unità per travaglià inseme per fà u travagliu più megliu.

Grazie per ogni membru di a squadra's travagliu, per via di ogni populu nurmale's sforzi, in modu chì pudemu serve più clienti d'oltremare cun bona satisfaczione è apprezzazione.


Tempu di post: Jul-26-2022